Девіз групи: "Червоні кетяги калини

                  горять вогнями усіма.

                 Такої дружньої родини

                   в садочку нашому нема» 

   


Фотогалерея групи


 В групі працюють:

 

Ткач Людмила Олександрівна – вихователь, освіта вища.

Життєве кредо: «Щоб виховати дитину, необхідно бути дитиною і педагогом одночасно»

 Педагогічне кредо: "Хто уважний до дитини, той не втратить не хвилини"

 

 


 

Омарова  Ольга Анатоліївна – вихователь, освіта вища.

Життєве кредо:   «Щасливе, усміхнене обличчя дитини в садочку – найважливіша оцінка діяльності вихователя».

 Педагогічне кредо: "Знання складається з дрібних крихт щоденного досвіду"

 

 



Броцька Ліна Михайлівна – помічник вихователя.

Життєве кредо: « Діти – це квіти нашого життя. Саме тому сад, в якому вони розквітають, повинен бути прекрасним і доглянутим.»

 

 

 

 

 

Щодня група "Калинонька" наповнюється веселим сміхом діточок, що приходять сюди зранку.

      Ми, вихователі групи, прикладаємо усіх зусиль для того, щоб життя наших вихованців було веселим, безпечним, наповненим цікавими подіями: заняттями, розвагами, дослідницько-пошуковою діяльністю, екскурсіями, святами.

Для цього ми використовуємо інноваційні технології, постійно перебуваємо у пошуку нового, цікавого, корисного для наших вихованців.

    Ми дбаємо про те, щоб діти завжди приходили в садочок з цікавістю, з довірою, з любов’ю.

В групу « Калинонька»

Завітали діточки, тут малята граються,

Пізнають, цікавляться,виростають вмілими, дужими, красивими!

У садочку для маляток, гарна групова кімната.

І красива, і затишна – довподоби всім вона.

Любо тут малечі гратись, уму-розуму навчатись. 

Бачать дітки-молодці гарні столики й стільці.

Всі рівнесенько стоять -наші дітки тут їдять

І сніданок, і обід, до смаку їм все, як слід.

 (Чергування по їдаль­ні привчає дітей піклуватися про товаришів (треба всім сво­єчасно подати обід), допомагає набути тих навичок, які по­трібні їм в організації свого побуту.)

  Щоби квіточка росла, посміхалася й цвіла 

Знають добре наші діти – треба вчасно її полити.

 

Куточок живої природи у нашій групі – необхідна умова формування природничої компетентності у дошкільників. 

У процесі догляду за об”єктами куточку природи, дошкільнята оволодівають нескладними вміннями: підтримувати рослини у чистоті, правильно поливати кожну рослину, давати корм. Спостерігаюч за рослинами і тваринами, дошкільнята помічають яскраві прояви у рості, розвитку рослини і тварини.

  

 

У бібліотечному куточку розвивається мислення, мовлення та пам'ять дитини.

В будівельному осередку дошкільнята вивчають багатство оточуючої дійсності. 

 

Гарно ми усі поспали, на гімнастику дружно встали.

В музичному куточку діти знайомляться з іструментами та вчаться створювати власні мелодії.

 

В спортивному куточку задовольняється рухова активність дітей.

Ох, і жваві в нас малята!  Вони люблять погуляти!

 "Це так, як дихати – любити Батьківщину." В. Сосюра 

 

 

 

Національний куточок в нашій групі – один з основних компонентів життєвого простору, що сприяє формуванню національної свідомості у дітей. 

Вільний час діти залюбки проводять, граючись в сюжетно-рольові та настільно-друковані ігри

Весела зимова прогулянка.