Інноваційні види фізкультурних занять:

  • традиційне фізкультурне заняття (комплексне);
  • домінантне заняття (загальнорозвивальні вправи, рухливі ігри, смуга перешкод або ж переважає один з видів основних рухів);
  • сюжетні заняття (за зрозумілими та цікавими для малят сюжетами з казок, оповідань);
  • заняття з використанням елементів хатха-йоги ;
  • заняття з використанням елементів коригувальних вправ (для профілактики плоскостопості та постави) ;
  • заняття на розвиток гнучкості, пластики, з елементами аеробіки ;
  • заняття на розслаблення на основі психогімнастики;
  • заняття-гра (на основі рухливих ігор);
  • заняття з елементами баскетболу (волейболу, футболу, хокею) ;
  • заняття-казка (за сюжетом знайомої казки);
  • лікувально-оздоровчі заняття (з елементами точкового масажу, вдихання фітоароматів, з використанням ігор-медитацій, психогімнастики, пальчикової гімнастики) ;
  • фізкультурно-валеологічне заняття ;
  • «школа м'яча» (загальнорозвивальні вправи, основні рухи та рухливі ігри, ігри-естафети з м'ячем);
  • горизонтальний пластичний балет ("пластик-шоу") за методикою М.Єфименка;
  • тренувальне заняття (на закріплення певних видів основних рухів, техніки їх виконання);
  • заняття-похід (заняття туризмом у день пішохідного переходу);
  • заняття, побудоване на музично-ритмічних рухах (різноманітні види ходьби та бігу під музичний супровід, з виконанням танцювальних рухів; загальнорозвивальні вправи проводяться у вигляді ритмічної гімнастики; замість рухливої гри - музична гра, таночок);
  • заняття з інтегрованим підходом до вирішення навчальних завдань (заняття з елементами інтеграції з чітким дотриманням його оздоровчої спрямованості);
  • діагностичне (контрольне) заняття (1раз в квартал та в кінці навчального року);
  • комплекс занять під назвою "Малі олімпійські ігри" .