Інноваційні види фізкультурних занять:
- традиційне фізкультурне заняття (комплексне);
- домінантне заняття (загальнорозвивальні вправи, рухливі ігри, смуга перешкод або ж переважає один з видів основних рухів);
- сюжетні заняття (за зрозумілими та цікавими для малят сюжетами з казок, оповідань);
- заняття з використанням елементів хатха-йоги ;
- заняття з використанням елементів коригувальних вправ (для профілактики плоскостопості та постави) ;
- заняття на розвиток гнучкості, пластики, з елементами аеробіки ;
- заняття на розслаблення на основі психогімнастики;
- заняття-гра (на основі рухливих ігор);
- заняття з елементами баскетболу (волейболу, футболу, хокею) ;
- заняття-казка (за сюжетом знайомої казки);
- лікувально-оздоровчі заняття (з елементами точкового масажу, вдихання фітоароматів, з використанням ігор-медитацій, психогімнастики, пальчикової гімнастики) ;
- фізкультурно-валеологічне заняття ;
- «школа м'яча» (загальнорозвивальні вправи, основні рухи та рухливі ігри, ігри-естафети з м'ячем);
- горизонтальний пластичний балет ("пластик-шоу") за методикою М.Єфименка;
- тренувальне заняття (на закріплення певних видів основних рухів, техніки їх виконання);
- заняття-похід (заняття туризмом у день пішохідного переходу);
- заняття, побудоване на музично-ритмічних рухах (різноманітні види ходьби та бігу під музичний супровід, з виконанням танцювальних рухів; загальнорозвивальні вправи проводяться у вигляді ритмічної гімнастики; замість рухливої гри - музична гра, таночок);
- заняття з інтегрованим підходом до вирішення навчальних завдань (заняття з елементами інтеграції з чітким дотриманням його оздоровчої спрямованості);
- діагностичне (контрольне) заняття (1раз в квартал та в кінці навчального року);
- комплекс занять під назвою "Малі олімпійські ігри" .