Літо – чудова пора для фізичного розвитку, загартування та оздоровлення дітей. Завдяки своїм сприятливим погодним умовам і широкому спектру застосування природних факторів розкриває великі можливості для проведення відповідної роботи, яка передбачає правильну організацію та активізацію рухової діяльності дітей, надання їй оздоровчої спрямованості, дієвий медико-педагогічний контроль і своєчасне використання оздоровчо-профілактичних засобів.

   Успішному розв’язанню цих завдань в умовах освітнього процесу дошкільного навчального закладу сприяли:

   - неформальний підхід до організації розпорядку дня, звільнення педагогів від зайвих вказівок, інструкцій, надмірних регламентацій, надання їм свободи вибору форм, методів і засобів фізкультурно-оздоровчої роботи, що сприяло налагодженню позитивного емоційного контакту між педагогом і дітьми;

    - створення належної матеріальної бази для фізичного виховання (фізкультурна зала, тренажерна зала, басейн, спортивний майданчик, фізкультурні осередки у групових кімнатах тощо), використання нестандартного («доріжки здоров’я» з квасолі, каштанів, керамзиту; «гантелі» - півлітрові пластикові пляшки, наповнені крупами; «кульки-брязкальця»,  виготовленні з двох денець пластикових пляшок, з’єднаних між собою і заповнених дрібними металевими кришечками тощо) та образного фізкультурного обладнання; доцільне його розміщення та забезпечення вільного доступу дітей до нього;

   - організація та проведення різних форм фізкультурно-оздоровчої роботи з урахуванням стану здоров’я, самопочуття, індивідуальних особливостей, рівня фізичного розвитку та підготовленості кожної дитини, загальних умов дошкільного закладу та його окремих груп, особливостей виховання в сім’ї;

  - активне використання традиційних і нетрадиційних форм, методів, засобів фізичного виховання, які б сприяли оптимізації рухового режиму в дошкільному навчальному закладі в літній період; впровадження кращого досвіду з питань фізичного розвитку дітей раннього і дошкільного віку в практику роботи дошкільних навчальних закладів та родинне виховання;

   - взаємодія педагогів, медичних працівників і батьків щодо збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дітей дошкільного віку;

 - проведення психопрофілактичної роботи: застосування сміхотерапії, казкотерапії, музикотерапії, кольоротерапії; вправ на розслаблення; ігор-медитацій за різною тематикою; використання методики навчання дітей знаходити вихід зі стресових ситуацій.

   Влітку 2018 року у ДНЗ оздоровилося 180 дітей, із них 11 дітей пільгових категорій (2 дітей-інвалідів, 3 дітей із малозабезпечених сімей, 6 дітей, батьки яких є учасниками АТО).

Дивитися фото...