Кожна дитина має талант! Його потрібно відчути, знайти і далі розвивати. Згодом виросте успішна інтелектуальна особистість.

З метою розвитку індивідуальних здібностей та природних задатків кожної дитини в закладі працюють гуртки за інтересами. Вихованці закладу вивчають англійську мову, навчаються читати за методикою М.Зайцева,  та розвивають логіко-математичні здібності.

„Вивчаємо англійську залюбки"

    Навчання іноземної мови – не обов’язковий, але бажаний компонент дошкільної освіти. Воно є важливим засобом гармонійного розвитку особистості, формування її життєвої компетенції.

   Діти, які у дошкільному віці залучаються до вивчення іноземної мови, за умови, що це навчання організували методично правильно, успішніше навчаються в школі, ліпше засвоюють курс будь - якої іноземної мови.

   Мета гуртка:

  • Навчити дошкільнят вимовляти звуки та слова англійською мовою;
  • У доступній та цікавій формі ознайомити дитину з англійськими сталими виразами;
  • Розвивати перші навички спілкування англійською мовою за найбільш поширеними темами;
  • Виховувати цікавість до іноземної мови та культури.

 

  "Країна Логіки"

   Логіко-математичний розвиток – це важливий аспект підготовки дітей до школи. Дошкільна математична підготовка має відбуватися послідовно та систематично.

   Формуючи елементарні математичні уявлення дошкільнят, доводиться пояснювати складні для дитячого розуміння абстрактні поняття. Донести до дітей в ігровій формі, що таке число і цифра, довжина і ширина, сума і різниця, натуральний ряд чисел і склад числа. В цьому  допомагають : дидактичний матеріал, заняття, ігри-конструювання, вправи з паличками, лабіринти, математичні диктанти і т.д.

   Мета гуртка: 
розкриття інтелектуально - творчого потенціалу дітей за допомогою розвитку логічного мислення й творчих здібностей дошкільників.

   Завдання:

  • Формувати вміння аналізувати, синтезувати, порівнювати;
  • Навчати дітей вмінню узагальнювати, встановлювати зв'язки між класами предметів;
  • Абстрагувати істотні для певної ситуації ознаки від неістотних;
  • Навчати сервірувати, класифікувати, систематизувати, знаходити логічні співвідношення між числасми та предметами;
  • Встановлювати причинно - наслідкові зв'язки, висувати припущення та гіпотези.
  • Формування сенсорної координації та моторики рук (графічні символи,штрихування);