Кожна дитина має талант! Його потрібно відчути, знайти і далі розвивати. Згодом виросте успішна інтелектуальна особистість.
З метою розвитку індивідуальних здібностей та природних задатків кожної дитини в закладі працюють гуртки за інтересами. Вихованці закладу вивчають англійську мову, навчаються читати за методикою М.Зайцева, та розвивають логіко-математичні здібності.
„Вивчаємо англійську залюбки"
Навчання іноземної мови – не обов’язковий, але бажаний компонент дошкільної освіти. Воно є важливим засобом гармонійного розвитку особистості, формування її життєвої компетенції.
Діти, які у дошкільному віці залучаються до вивчення іноземної мови, за умови, що це навчання організували методично правильно, успішніше навчаються в школі, ліпше засвоюють курс будь - якої іноземної мови.
Мета гуртка:
- Навчити дошкільнят вимовляти звуки та слова англійською мовою;
- У доступній та цікавій формі ознайомити дитину з англійськими сталими виразами;
- Розвивати перші навички спілкування англійською мовою за найбільш поширеними темами;
- Виховувати цікавість до іноземної мови та культури.
|
![]() |
![]() |
![]() |
"Країна Логіки"
Логіко-математичний розвиток – це важливий аспект підготовки дітей до школи. Дошкільна математична підготовка має відбуватися послідовно та систематично.
Формуючи елементарні математичні уявлення дошкільнят, доводиться пояснювати складні для дитячого розуміння абстрактні поняття. Донести до дітей в ігровій формі, що таке число і цифра, довжина і ширина, сума і різниця, натуральний ряд чисел і склад числа. В цьому допомагають : дидактичний матеріал, заняття, ігри-конструювання, вправи з паличками, лабіринти, математичні диктанти і т.д.
Мета гуртка:
розкриття інтелектуально - творчого потенціалу дітей за допомогою розвитку логічного мислення й творчих здібностей дошкільників.
Завдання:
- Формувати вміння аналізувати, синтезувати, порівнювати;
- Навчати дітей вмінню узагальнювати, встановлювати зв'язки між класами предметів;
- Абстрагувати істотні для певної ситуації ознаки від неістотних;
- Навчати сервірувати, класифікувати, систематизувати, знаходити логічні співвідношення між числасми та предметами;
- Встановлювати причинно - наслідкові зв'язки, висувати припущення та гіпотези.
- Формування сенсорної координації та моторики рук (графічні символи,штрихування);